← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door milou.19921 maanden geleden

Ayurveda en Organico — een mooie match

Als yoga-docente werk ik veel met Ayurvedische principes. Kurkuma is daarin al duizenden jaren een heilig kruid.\n\nIk vind het mooi dat Organico die oude wijsheid combineert met moderne wetenschap. Turbo Kurkuma met BioPerine is eigenlijk een moderne versie van wat Ayurveda al eeuwen predikt: kurkuma met zwarte peper.\n\nIk neem zelf Turbo Kurkuma en een schepje Green Juice als dagelijkse basis. Een schepje Green Juice door warm water is mijn alternatief voor koffie 's ochtends.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

joke.19751 maanden geleden

Wat een mooie link met Ayurveda! Ik wist niet dat kurkuma met peper al zo oud is. De wijsheid was er al, de wetenschap bevestigt het nu.

KatjaCallens1 maanden geleden

Prachtig verwoord Milou! Inderdaad, in Ayurveda wordt kurkuma al meer dan 4000 jaar gebruikt als geneeskrachtig kruid, altijd in combinatie met zwarte peper. Modern onderzoek bevestigt nu waarom die combinatie zo krachtig is. En Green Juice als koffie-alternatief is een heel gezonde keuze! Meer over de kracht van kurkuma.

milou.19921 maanden geleden

Precies Joke! De oude tradities wisten het al. Mooi dat de wetenschap het nu onderbouwt.