← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door kim.19951 maanden geleden

Biohacking met supplementen — mijn routine

Ik ben 30 en optimaliseer graag mijn gezondheid. Mijn huidige routine:\n\n's Ochtends: een schepje Green Juice door water op lege maag\nBij ontbijt: Krill Olie (2 per dag)\nMiddag: niks\n's Avonds: Turbo Magnesium voor de slaap\n\nDe Green Juice geeft me stabiele energie zonder koffie. Krill Olie merk ik vooral bij mijn concentratie op werk. Magnesium heeft mijn slaap echt verbeterd.\n\nZijn er hier meer mensen die bewust aan supplementstacking doen?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

wouter.19811 maanden geleden

Mooie routine! Ik doe bijna hetzelfde maar neem ook Vision erbij voor mijn ogen. Als IT-er is dat echt een must.

kim.19951 maanden geleden

Vision is een goeie toevoeging ja. Ga ik overwegen als mijn ogen er weer om vragen. Bedankt Wouter!

KatjaCallens1 maanden geleden

Leuk om te zien dat je zo bewust met je gezondheid bezig bent Kim! Je stack is goed doordacht. Green Juice op lege maag is slim, dan neem je de voedingsstoffen optimaal op. Krill Olie bij een maaltijd voor de vetten. En magnesium voor het slapen, perfect. Je zou eventueel collageen kunnen overwegen voor huid en gewrichten, maar wat je nu hebt is al een sterke basis. Meer over superfoods en energie.