← Terug
Concentratieproblemen op kantoor
Na de lunch zak ik helemaal weg op kantoor. Kan amper mijn ogen openhouden. Is dat een energieprobleem of iets met mijn bloedsuiker?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Rosa, die middagdip komt vaak door een bloedsuikerpiek na de lunch. Probeer een lichtere lunch met meer eiwitten en minder koolhydraten. Een schepje Green Juice in de ochtend kan je energieniveau stabieler houden door de dag heen. Lees ook: hoe bloedsuikerspiegel te verlagen.