← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door rosa.19931 maanden geleden

Concentratieproblemen op kantoor

Na de lunch zak ik helemaal weg op kantoor. Kan amper mijn ogen openhouden. Is dat een energieprobleem of iets met mijn bloedsuiker?
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Rosa, die middagdip komt vaak door een bloedsuikerpiek na de lunch. Probeer een lichtere lunch met meer eiwitten en minder koolhydraten. Een schepje Green Juice in de ochtend kan je energieniveau stabieler houden door de dag heen. Lees ook: hoe bloedsuikerspiegel te verlagen.

kevin.vd1 maanden geleden

Als PT zie ik dit bij veel kantoorwerkers. Een wandeling van 10 minuten na de lunch helpt enorm tegen die dip.

rosa.19931 maanden geleden

Goede tip Kevin! Een lunchwandeling ga ik morgen meteen proberen. En die Green Juice ook.