← Terug
Detox kuur — wat zijn jullie ervaringen?
Ik overweeg om de Turbo Detox te proberen. Ik voel me al een tijdje een beetje "vol" en futloos en denk dat mijn lichaam toe is aan een reset.\n\nHoe gebruiken jullie de Detox? En wat merken jullie ervan? Ik heb gelezen dat het een vloeibaar flesje is dat je in 5-7 dagen opmaakt. Klopt dat?
Reageer
Log in om te reageren.
anja.19761 maanden geleden
Ik heb de Detox vorige maand gedaan. Het is inderdaad een flesje vloeibaar, je neemt 2 soeplepels per dag. Na 5 dagen was het flesje op. Ik voelde me lichter en had meer energie achteraf.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goed dat je erover nadenkt Noor! Turbo Detox is inderdaad een vloeibaar supplement, je neemt 2 soeplepels per dag en een flesje gaat zo'n 5-7 dagen mee. Het ondersteunt je lever en nieren bij het natuurlijke ontgiftingsproces. Veel mensen voelen zich na een kuur lichter en energieker. Drink er wel extra water bij! Meer over ontgiften.
noor.19911 maanden geleden
Fijn om te horen Anja! Dan weet ik wat ik kan verwachten. Ga het volgende week proberen.