← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door niels.vdijk1 maanden geleden

Developer burnout en energiegebrek - mijn zoektocht

Na 3 jaar non-stop deadlines voelde ik me compleet leeg. Geen energie meer, slecht slapen, concentratieproblemen. Ik ben mijn levensstijl gaan aanpassen: meer bewegen, beter eten, en sinds een maand neem ik Turbo Green Juice (een schepje door water bij de lunch) en Turbo Magnesium. Het gaat langzaam beter. Iemand vergelijkbare ervaring?
7
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Niels, herkenbaar verhaal en knap dat je het roer hebt omgegooid. Green Juice en Magnesium zijn een geweldige start — de superfoods in Green Juice geven je lichaam de voedingsstoffen die het mist na zo een periode. Vergeet ook niet om regelmatig pauzes te nemen achter je scherm! Lees ook: een burn-out? Leer weer ontspannen met deze tips.

niels.vdijk1 maanden geleden

Dankjewel Katja en Linda! Die pauzes zijn inderdaad het lastigste als developer — je gaat op in je code en vergeet de tijd. Ga dat artikel lezen.

linda.m1 maanden geleden

Als yogadocente zie ik steeds meer IT-ers in mijn lessen. Yoga in combinatie met goede voeding en supplementen helpt echt bij burnout-herstel. Sterkte Niels!

ruben.19901 maanden geleden

Had precies hetzelfde als IT consultant. Hardlopen en Magnesium hebben me er doorheen geholpen. Het wordt echt beter, houd vol!