← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door joke.197112 dagen geleden

Eindelijk weer energie in de middag

Ik wil even iets delen want ik ben er zelf verrast door. Ik had elke middag rond een uur of twee zo'n dip dat ik het liefst op de bank ging liggen. Koffie hielp even, maar daarna was ik juist onrustig. Sinds een week of vijf doe ik 's ochtends een schepje green juice door mijn smoothie. Ik had er niet veel van verwacht, maar die middagdip is echt minder geworden. Ik haal nu makkelijker de dag door zonder dat derde bakje koffie. Ik weet niet of het de green juice is of dat ik toevallig ook wat beter slaap de laatste tijd. Maar ik ga er sowieso mee door. Herkennen jullie dit, dat je pas merkt hoe moe je was toen het eenmaal beter ging?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

nadia.198812 dagen geleden

Wat herkenbaar die middagdip. Ik ga na drie uur echt hangen. Green juice door de smoothie klinkt als een makkelijke gewoonte, ga ik proberen.

willemijn.6811 dagen geleden

Doen! Bij mij hielp het ook om de lunch wat lichter te maken. Zware lunch en dan die dip, dat versterkte elkaar denk ik.

KatjaCallens11 dagen geleden

Leuk om te lezen Joke. Dat je pas achteraf merkt hoe moe je was is echt een ding, dat hoor ik vaker. Of het nu de green juice of de betere slaap is, de combinatie werkt in jouw voordeel. Voor wie meer natuurlijke energie zoekt zonder extra koffie: 10 manieren om energie te verhogen.

joke.197111 dagen geleden

Dank Katja, en ja precies dat. Ik dacht altijd dat die dip er gewoon bij hoorde. Fijn dat het ook anders kan.

ger.195810 dagen geleden

Ik ben van de koffie eigenlijk, maar dat onrustige gevoel na de derde kop herken ik te goed. Misschien toch eens zo'n groene smoothie proberen.