← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door willeke.197611 dagen geleden

Eindelijk weer energie in de middag (mijn green juice verhaal)

Ik wil even mijn ervaring delen, want ik had het zelf graag eerder gelezen. Ik zat al maanden met die enorme inzinking rond een uur of drie 's middags. Koffie hielp even maar daarna was ik juist nog vermoeider. Een vriendin tipte me de Turbo Green Juice. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik dacht dat groene poeders allemaal naar gras smaken. Dit valt enorm mee, een schepje door een glas water en het is gewoon goed te drinken. De eerste week merkte ik nog niet zoveel. Maar na een dag of tien viel het me op dat die middagdip veel minder werd. Ik grijp nu niet meer automatisch naar iets zoets om drie uur. Ik drink het elke ochtend, soms gooi ik het door een smoothie als ik wat meer tijd heb. Het is geen wondermiddel en ik eet er ook gewoon beter bij dan vroeger, dus het zal een combinatie zijn. Maar ik ben blij dat ik het geprobeerd heb. Doet iemand anders het ook door de smoothie of juist puur in water?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

sonja197011 dagen geleden

Die middagdip ken ik maar al te goed, vooral op kantoor rond een uur of drie. Ik drink de green juice ook elke ochtend. Bij mij duurde het ook even voor ik echt verschil merkte, dus goed dat je dat erbij zegt. Mensen verwachten soms een wonder na twee dagen.

willeke.197611 dagen geleden

Herkenbaar van dat wonder verwachten, dat dacht ik zelf ook stiekem haha. Op kantoor neem ik nu een shakertje mee met het poeder erin en schud het daar met water. Scheelt dat ik het niet vergeet als ik gehaast de deur uit ga.

KatjaCallens11 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Willeke, en knap dat je het volgehouden hebt die eerste week. Je zegt het zelf al heel goed: het is de combinatie met beter eten die het verschil maakt, en green juice is daar een makkelijke basis voor. Een schepje door water of door een smoothie kan allebei prima, kies gewoon wat jij het lekkerste vindt. Voor wie nog twijfelt heb ik hier 20 redenen om te beginnen met juicen op een rijtje gezet.

carla.197510 dagen geleden

Ik doe hem altijd door een smoothie met wat bevroren fruit, dan is het net een toetje. Mijn dochter van 14 drinkt zo ook ongemerkt haar groenten binnen, win-win in huis.

ger.v10 dagen geleden

Slim van die smoothie voor de kinderen. Bij ons gaan groenten er ook lastig in. Ga ik proberen, eens kijken of mijn kleinkinderen het doorhebben.