← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door bram.vd23 dagen geleden

Elke middag om 15:00 compleet op — tips?

Kennen jullie dat? Je begint de dag prima, bent productief tot de lunch, en dan om een uur of drie valt ineens het doek. Ik kan me dan nergens meer op concentreren en het enige wat ik wil is koffie of iets zoets. Ik sport drie keer per week, eet redelijk gezond (denk ik), slaap gemiddeld 7 uur. Maar die middagdip is echt killing voor mijn werk. Ik werk als zelfstandige vanuit huis en kan het me niet veroorloven om twee uur lang niks uit te voeren. Heeft iemand tips? Ik heb gehoord dat Green Juice kan helpen maar ben er nog niet mee begonnen. Of zijn er andere supplementen die jullie aanraden?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens23 dagen geleden

Hoi Bram! Die middagdip is echt een van de meest voorkomende klachten die ik hoor. Vaak heeft het te maken met je bloedsuiker die na de lunch snel daalt, zeker als je lunch koolhydraatrijk is (brood, pasta, rijst). Wat echt kan helpen: begin je ochtend met een schepje Green Juice door een glas water. Die mix van groenten, algen en superfoods geeft een stabiele energieboost zonder de crash die je van koffie krijgt. En bij de lunch: probeer wat meer eiwitten en groente en minder koolhydraten. Dat houdt je bloedsuiker stabieler. En een wandelingetje van 10 minuten na de lunch doet ook wonderen. Simpel maar effectief.

monique.197022 dagen geleden

Herkenbaar! Wat bij mij geholpen heeft is na de lunch even een blokje om. Letterlijk 10-15 minuten buiten lopen. De frisse lucht en beweging geven me net genoeg energie om de middag door te komen. En inderdaad minder brood bij de lunch, dat maakt een groot verschil.

carla.197522 dagen geleden

Green Juice heeft bij mij echt verschil gemaakt. Ik had precies hetzelfde als jij, die muur om 15:00. Sinds ik 's ochtends met Green Juice begin merk ik dat mijn energie de hele dag stabieler is. Niet zo'n piek en dal meer.

bram.vd22 dagen geleden

Dank voor de tips allemaal! Carla, hoelang duurde het bij jou voor je dat verschil merkte met de Green Juice?