โ Terug
Energie als kersverse moeder
Mijn dochter is 4 maanden oud en ik ben uitgeput. Ik geef borstvoeding dus ik moet voorzichtig zijn met supplementen. Wat mag ik wel nemen om meer energie te krijgen? Ik wil me weer mens voelen in plaats van een zombie ๐
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Lieve Kim, wat herkenbaar! Bij borstvoeding is het inderdaad goed om voorzichtig te zijn. Veilige opties: Turbo Magnesium (helpt bij slaapkwaliteit en energie) is veilig bij borstvoeding. Een schepje Turbo Green Juice door water geeft je vitaminen en mineralen zonder risico. Overleg voor de zekerheid altijd met je verloskundige. En vergeet niet: deze fase gaat voorbij! Je bent een geweldige mama ๐ Meer: verhoog je weerstand met deze smoothie
petra.19811 maanden geleden
Als moeder van drie: het wordt echt beter! Die eerste maanden zijn het zwaarst. Magnesium hielp mij ook enorm, vooral voor de slaap.
kim.19881 maanden geleden
Dankjewel, dit soort berichten helpen echt. Fijn om te horen dat het beter wordt!