← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door wim.b1 maanden geleden

Energie op peil houden op oudere leeftijd

Ik ben 67 en was mijn hele leven actief als postbode. Nu met pensioen merk ik dat ik minder energie heb. Ik wandel dagelijks maar zoek meer tips. Wat doen jullie om fit en energiek te blijven?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

cees.m1 maanden geleden

Ik herken dit Wim! Ik was ook op de bouw en had hetzelfde na mijn pensioen. Elke ochtend een rondje fietsen en een schepje Green Juice door water heeft bij mij enorm geholpen. Je moet je lijf in beweging houden.

KatjaCallens1 maanden geleden

Herkenbaar Wim. Je lichaam was gewend aan dagelijkse fysieke inspanning en dat valt ineens weg. Structuur en dagelijkse beweging zijn de sleutel. En een schepje Green Juice geeft je een mooie basis aan vitamines en mineralen. Meer over energie op peil houden

wim.b1 maanden geleden

Goeie tip Cees! Die Green Juice ga ik eens proberen. En dat fietsen doe ik ook al, dus dat is een goede basis.