← Terug
Energie op peil houden op oudere leeftijd
Ik ben 67 en was mijn hele leven actief als postbode. Nu met pensioen merk ik dat ik minder energie heb. Ik wandel dagelijks maar zoek meer tips. Wat doen jullie om fit en energiek te blijven?
Reageer
Log in om te reageren.
cees.m1 maanden geleden
Ik herken dit Wim! Ik was ook op de bouw en had hetzelfde na mijn pensioen. Elke ochtend een rondje fietsen en een schepje Green Juice door water heeft bij mij enorm geholpen. Je moet je lijf in beweging houden.
KatjaCallens1 maanden geleden
Herkenbaar Wim. Je lichaam was gewend aan dagelijkse fysieke inspanning en dat valt ineens weg. Structuur en dagelijkse beweging zijn de sleutel. En een schepje Green Juice geeft je een mooie basis aan vitamines en mineralen. Meer over energie op peil houden
wim.b1 maanden geleden
Goeie tip Cees! Die Green Juice ga ik eens proberen. En dat fietsen doe ik ook al, dus dat is een goede basis.