← Terug
Energie terug na de overgang?
Sinds de overgang voel ik me continu moe en lusteloos. Ik was altijd energiek maar nu kost alles moeite. Heeft iemand tips hoe je die energie terugkrijgt? Ik wil me weer mezelf voelen.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Lieve Anja, dit herkennen zoveel vrouwen. De hormonale veranderingen hebben een enorme impact op je energieniveau. Wat kan helpen: Turbo Magnesium (2 per dag) voor betere slaap en minder vermoeidheid. Turbo Green Juice (een schepje door water) voor een natuurlijke energieboost. En kijk ook eens naar Menopauze Balans, speciaal ontwikkeld voor vrouwen in de overgang. Meer info: shop.organicolabs.com. Je bent niet alleen hierin! 💛
henny.19611 maanden geleden
Ik herken dit zo! Bij mij hielp een combinatie van magnesium en meer bewegen. En accepteren dat sommige dagen gewoon minder zijn.
anja.19741 maanden geleden
Dat accepteren is misschien wel het moeilijkste. Maar goed om te horen dat het beter wordt. Dankjewel!