← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door lieke.19931 maanden geleden

Energiedip na de lunch — wat helpt echt?

Ik studeer en werk parttime en heb na de lunch altijd zo'n enorme dip. Koffie helpt even maar dan crash ik weer. Ik zoek iets structureels.\n\nIk overweeg Green Juice maar vraag me af of het echt helpt bij die middagdip. Of is er iets anders dat beter werkt? Ik eet al redelijk gezond en sport 3x per week.
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

marga.b1 maanden geleden

Green Juice hielp bij mij ook met die middagdip. Ik neem het 's ochtends, een schepje door water. Na 2 weken was die dip een stuk minder.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Lieke! Die middagdip komt vaak door schommelingen in je bloedsuiker. Green Juice kan daar goed bij helpen doordat het een breed scala aan groene superfoods bevat die je lichaam gelijkmatig van voedingsstoffen voorzien. Neem het 's ochtends, dan profiteer je de hele dag. Let ook op je lunch: teveel snelle koolhydraten versterkt die dip. Meer tips voor stabielere energie.

lieke.19931 maanden geleden

Bedankt Katja en Marga! Ga Green Juice bestellen. En goed punt over de lunch, ik eet inderdaad vaak een broodje.