← Terug
Energiedip na de lunch: opgelost met deze aanpak
Had jarenlang last van de beruchte 14:00 dip. Wat hielp: lichtere lunch (meer eiwit, minder brood), na het eten 10 min wandelen, en magnesium bij het ontbijt. Sinds een maand of 3 heb ik er nauwelijks meer last van.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens2 maanden geleden
Herkenbaar probleem en goede oplossing! De combinatie van voeding aanpassen + beweging + magnesium pakt het van drie kanten aan. Magnesium helpt bij de energieproductie op celniveau. Meer tips: 10 manieren om energieniveaus te verhogen
marleen.vd.berg2 maanden geleden
Die link is nuttig, ga ik doorlezen. Ik heb precies dit probleem.
els.w2 maanden geleden
Die wandeling na de lunch maakt echt verschil! Doe ik nu ook en het helpt enorm.
ingrid.19762 maanden geleden
Als mindfulness coach raad ik ook een korte ademhalingsoefening aan na de lunch. 5 minuten box-breathing doet wonderen.