← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door marleen.vd.berg2 maanden geleden

Energiedip na de lunch: opgelost met deze aanpak

Had jarenlang last van de beruchte 14:00 dip. Wat hielp: lichtere lunch (meer eiwit, minder brood), na het eten 10 min wandelen, en magnesium bij het ontbijt. Sinds een maand of 3 heb ik er nauwelijks meer last van.
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens2 maanden geleden

Herkenbaar probleem en goede oplossing! De combinatie van voeding aanpassen + beweging + magnesium pakt het van drie kanten aan. Magnesium helpt bij de energieproductie op celniveau. Meer tips: 10 manieren om energieniveaus te verhogen

marleen.vd.berg2 maanden geleden

Die link is nuttig, ga ik doorlezen. Ik heb precies dit probleem.

els.w2 maanden geleden

Die wandeling na de lunch maakt echt verschil! Doe ik nu ook en het helpt enorm.

ingrid.19762 maanden geleden

Als mindfulness coach raad ik ook een korte ademhalingsoefening aan na de lunch. 5 minuten box-breathing doet wonderen.