← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door nathalie.b1 maanden geleden

Energiedip na de lunch - wie herkent dit?

Elke dag hetzelfde: na de lunch op kantoor kan ik mijn ogen amper openhouden. Rond 14:00 wil ik het liefst onder mijn bureau kruipen. Ik eet niet eens zoveel bij de lunch! Wat doen jullie ertegen? Ik wil geen litres koffie drinken.
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Die dip herken ik van zoveel mensen, Nathalie! Het komt vaak door een bloedsuikerpiek na het eten. Tips: eet een lunch met meer eiwit en vezels, minder koolhydraten. En een schepje Turbo Green Juice door water na de lunch geeft een natuurlijke boost zonder crash. Hier staan meer tips: 10 manieren voor meer energie

erwin_19771 maanden geleden

Herkenbaar! Wat mij hielp: kleinere lunch en na het eten even 10 minuten buiten lopen. Die frisse lucht doet wonderen.

nathalie.b1 maanden geleden

Buiten lopen na de lunch, goeie! Mijn kantoor zit vlak bij een park, geen excuus meer 😄