Energiedip om 15:00 - wie herkent dit?
Reageer
Log in om te reageren.
Herkenbaar Monique! Die middagdip is vaak een teken dat je lichaam bepaalde voedingsstoffen mist. Green Juice poeder kan zeker helpen — een schepje door een glas water rond 14:00 geeft je een natuurlijke boost zonder crash. Lees ook eens ken jij moeder natuurs energiedrank al. En vergeet niet genoeg water te drinken!
Dankjewel allemaal! Ga Green Juice bestellen en ook mijn lunch aanpassen. Thijs, goede tip — ik eet inderdaad vaak brood met kaas, misschien is dat het probleem.
Had precies hetzelfde! Sinds ik Turbo Magnesium neem is die dip een stuk minder. Blijkbaar had ik een tekort zonder het te weten.
Als chef weet ik dat het ook vaak met je lunch te maken heeft. Zware koolhydraten om 12:00 = crash om 15:00. Probeer eens een lichtere lunch met meer eiwitten en groenten.