← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door monique.j1 maanden geleden

Energiedip om 15:00 - wie herkent dit?

Ik werk als fysiotherapeute en heb volle dagen met patiënten. Rond 15:00 zak ik compleet door mijn energie heen. Koffie helpt even maar dan crash ik weer. Zijn er mensen die hier iets voor gevonden hebben? Ik overweeg Turbo Green Juice te proberen.
7
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Herkenbaar Monique! Die middagdip is vaak een teken dat je lichaam bepaalde voedingsstoffen mist. Green Juice poeder kan zeker helpen — een schepje door een glas water rond 14:00 geeft je een natuurlijke boost zonder crash. Lees ook eens ken jij moeder natuurs energiedrank al. En vergeet niet genoeg water te drinken!

monique.j1 maanden geleden

Dankjewel allemaal! Ga Green Juice bestellen en ook mijn lunch aanpassen. Thijs, goede tip — ik eet inderdaad vaak brood met kaas, misschien is dat het probleem.

ruben.19901 maanden geleden

Had precies hetzelfde! Sinds ik Turbo Magnesium neem is die dip een stuk minder. Blijkbaar had ik een tekort zonder het te weten.

thijs.19951 maanden geleden

Als chef weet ik dat het ook vaak met je lunch te maken heeft. Zware koolhydraten om 12:00 = crash om 15:00. Probeer eens een lichtere lunch met meer eiwitten en groenten.