← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door sophie.19941 maanden geleden

Energiedip rond 15:00 — herkenbaar?

Elke dag rond drie uur zak ik helemaal in. Koffie helpt even maar daarna wordt het erger. Iemand die dit herkent en een natuurlijke oplossing heeft gevonden? Ik probeer van de koffie af te komen.
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

bas.19871 maanden geleden

Herken dit zo! Bij mij hielp het om rond de lunch meer eiwitten te eten en minder brood. Dat scheelde echt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Super herkenbaar Sophie! Die middagdip komt vaak door een bloedsuikerdaling. Naast eiwitten bij de lunch kan Green Juice ook helpen — een schepje door water na de lunch geeft een natuurlijke boost zonder de crash van koffie. Lees hier meer over natuurlijke manieren om je energie te verhogen. Magnesium kan ook helpen bij vermoeidheid, 2 per dag.