← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door lisa.19941 maanden geleden

Energiedip rond 15:00 — herkenbaar?

Elke werkdag rond drie uur zak ik helemaal weg. Dan grijp ik naar koffie of iets zoets, maar dat helpt maar even. Heeft iemand tips om die middagdip te voorkomen? Ik slaap genoeg 's nachts dus dat kan het niet zijn.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

jeroen.19821 maanden geleden

Ik had dit ook heel erg. Wat bij mij hielp was mijn lunch aanpassen. Ik at altijd een broodje met beleg en dan crashte ik rond drie uur. Nu eet ik een salade met veel groente en eiwit en dan heb ik veel minder last.

lisa.19941 maanden geleden

Goeie tip! Ik ga die salade eens proberen. Misschien moet ik ook eens stoppen met die koekjes bij de koffie om drie uur haha.

KatjaCallens1 maanden geleden

Die middagdip is zo herkenbaar Lisa! Vaak heeft het te maken met je bloedsuikerspiegel die na de lunch snel daalt. Een lunch met meer eiwitten en gezonde vetten helpt enorm. En een schepje Green Juice in een glas water kan ook een boost geven zonder de suikerpiek van koffie of snoep. Tips om je energie op peil te houden