← Terug
Energiedip rond 15:00 - herkennen jullie dat?
Ik geef yoga les en heb bijna elke dag rond 3 uur een enorme dip. Soms moet ik echt door mijn laatste les heen bijten. Ik slaap genoeg en eet gezond, maar die middagdip blijft. Iemand tips? Geen koffie graag, want daar word ik onrustig van.
Reageer
Log in om te reageren.
kim.19881 maanden geleden
Herkenbaar! Bij mij hielp het om minder koolhydraten te eten bij de lunch. Een salade met kip in plaats van brood en die dip was een stuk minder.
KatjaCallens1 maanden geleden
Fleur, die middagdip is heel herkenbaar en Kim heeft een goed punt over de lunch. Veel koolhydraten zorgen voor een bloedsuikerpiek en daarna een dip. Probeer eens een lichtere lunch met meer eiwit en groenten. Daarnaast kan een schepje Green Juice door water na de lunch helpen — de B-vitamines en superfoods geven een natuurlijke energieboost zonder de onrust van koffie. Meer tips: 10 manieren om je energie te verhogen zonder koffie.