← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door fleur.19901 maanden geleden

Energiedip rond 15:00 - herkennen jullie dat?

Ik geef yoga les en heb bijna elke dag rond 3 uur een enorme dip. Soms moet ik echt door mijn laatste les heen bijten. Ik slaap genoeg en eet gezond, maar die middagdip blijft. Iemand tips? Geen koffie graag, want daar word ik onrustig van.
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

kim.19881 maanden geleden

Herkenbaar! Bij mij hielp het om minder koolhydraten te eten bij de lunch. Een salade met kip in plaats van brood en die dip was een stuk minder.

KatjaCallens1 maanden geleden

Fleur, die middagdip is heel herkenbaar en Kim heeft een goed punt over de lunch. Veel koolhydraten zorgen voor een bloedsuikerpiek en daarna een dip. Probeer eens een lichtere lunch met meer eiwit en groenten. Daarnaast kan een schepje Green Juice door water na de lunch helpen — de B-vitamines en superfoods geven een natuurlijke energieboost zonder de onrust van koffie. Meer tips: 10 manieren om je energie te verhogen zonder koffie.