← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door lotte.vd1 maanden geleden

Energiegebrek ondanks gezond leven

Het klinkt raar maar ik eet gezond, beweeg genoeg, slaap 8 uur... en toch ben ik moe. Als apothekersassistente weet ik dat dit op een tekort kan wijzen. Maar welk tekort? Heeft iemand dit ook gehad?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Lotte, als apothekersassistente weet je inderdaad dat dit op een tekort kan wijzen. Meest voorkomend: ijzer, vitamine B12, vitamine D of schildklierproblemen. Laat een uitgebreid bloedonderzoek doen. In de tussentijd: een schepje Turbo Green Juice geeft je een brede basis aan vitaminen. Superba Krill Olie (2 per dag) helpt ook bij algehele vitaliteit. Maar zoek eerst de oorzaak! Meer: 10 manieren voor meer energie

corina.vd1 maanden geleden

Bij mij bleek het vitamine D tekort te zijn. Sinds ik dat aanvul gaat het veel beter. Laat het zeker checken!

lotte.vd1 maanden geleden

Vitamine D, dat zou zeker kunnen. Ik werk de hele dag binnen. Ga bloedonderzoek aanvragen. Bedankt!