← Terug
Energiegebrek ondanks gezond leven
Het klinkt raar maar ik eet gezond, beweeg genoeg, slaap 8 uur... en toch ben ik moe. Als apothekersassistente weet ik dat dit op een tekort kan wijzen. Maar welk tekort? Heeft iemand dit ook gehad?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Lotte, als apothekersassistente weet je inderdaad dat dit op een tekort kan wijzen. Meest voorkomend: ijzer, vitamine B12, vitamine D of schildklierproblemen. Laat een uitgebreid bloedonderzoek doen. In de tussentijd: een schepje Turbo Green Juice geeft je een brede basis aan vitaminen. Superba Krill Olie (2 per dag) helpt ook bij algehele vitaliteit. Maar zoek eerst de oorzaak! Meer: 10 manieren voor meer energie ⚡