← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door fenna.19911 maanden geleden

Energiemanagement als diëtiste

Ik adviseer mijn cliënten over voeding maar vergeet soms mijn eigen energie. Lange werkdagen en veel praten put me uit. Hoe houden jullie je eigen energieniveau op peil?
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Fenna, het is zo herkenbaar dat je voor anderen zorgt maar jezelf vergeet! Een schepje Green Juice in de ochtend geeft je een stevige basis aan voedingsstoffen. En Magnesium helpt je energieniveau stabiel te houden. Lees ook: de verjongende kracht van spirulina.

wilma.19701 maanden geleden

Ik herken dit als maatschappelijk werker. We geven zoveel aan anderen dat we onszelf vergeten. Zelfzorg is geen luxe!

fenna.19911 maanden geleden

Zo waar Wilma! Ik ga beter voor mezelf zorgen. Die Green Juice neem ik er sowieso bij.