← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door leen.m1 maanden geleden

Energietekort na je 60e — magnesium als redder

Mijn vrouw begon met magnesium en ik dacht: waarom niet. Ik neem het nu twee maanden, 2 per dag 's avonds, en merk dat ik overdag meer energie heb. Minder futloos, minder 'die middagdip'. Had het eerder moeten doen.
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

cees.m1 maanden geleden

Herkenbaar Leen! Ik neem ook magnesium en merk hetzelfde. Die middagdip is een stuk minder. Het is alsof je lichaam eindelijk krijgt wat het mist.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi resultaat Leen! Veel mensen hebben een magnesiumtekort zonder het te weten, vooral op latere leeftijd. Het beïnvloedt je energie, slaap en stemming. Fijn dat het zo snel effect had. Meer over magnesiumtekort

leen.m1 maanden geleden

Precies dat Cees! Het voelt alsof een puzzelstukje op zijn plek valt. Mijn vrouw zei het al maanden maar ik moest het zelf ervaren.