← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door astrid.19751 maanden geleden

Futloos rond een uur of drie, wat doen jullie tegen die middagdip?

Elke dag rond drie uur val ik als een blok. Dan kan ik mijn ogen amper openhouden aan mijn bureau en grijp ik naar koffie of iets zoets, wat me daarna alleen maar vermoeider maakt. Ik ben begonnen mijn dag anders in te richten: 's ochtends een Turbo Green Juice in plaats van mijn tweede koffie, en sinds kort ook Turbo Kurkuma bij het ontbijt, twee per dag. Ik heb het gevoel dat die namiddagdip iets minder diep is dan eerst, maar ik ben benieuwd of dat toeval is. Wat helpt bij jullie tegen dat inzakken in de namiddag? Eten jullie anders, of ligt het meer aan beweging en pauzes? Ik hoor het graag.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

truus.19561 maanden geleden

Die dip van drie uur was bij mij ook standaard. Wat het meest hielp was juist die tweede koffie schrappen, want daar zakte ik 's middags alleen maar harder van in. Sinds ik 's ochtends een Turbo Green Juice neem heb ik een veel egaler energieniveau, geen pieken en dalen meer. Dus je zit volgens mij op het goede spoor.

KatjaCallens1 maanden geleden

Je zit inderdaad op het goede spoor Astrid. Die suikerdip na koffie of iets zoets is een echte energierover. Wat vaak nog helpt is zorgen dat je lunch niet te veel snelle koolhydraten bevat, want daar komt die dip van drie uur deels vandaan. En je Turbo Kurkuma bij het ontbijt, twee per dag, past daar mooi bij. Meer tips: 10 manieren om je energie te verhogen zonder nog een kopje koffie.