← Terug
Green juice in mijn ochtendroutine en mijn energie is terug
Ik ben een man van 54 en niet zo'n type voor gezondheidsdingen, maar mijn vrouw kreeg me zover om de Turbo Green Juice te proberen omdat ik 's middags altijd compleet inzakte. Echt zo'n dip rond twee uur waarbij ik bijna in slaap viel achter mijn bureau.
Ik neem nu elke ochtend een schepje door een glas water, vlak na het opstaan. Eerlijk: de eerste dagen verwachtte ik er niks van. Maar na een week of twee viel het me op dat die middagdip minder heftig werd. Ik grijp ook minder snel naar koffie en koek.
Geen idee of het de groenten zijn die ik normaal te weinig binnenkreeg, maar voor mij werkt het. Het is ook nog eens zo gepiept, dus ik heb geen excuus meer om het over te slaan. Iemand anders die het ook vooral voor de energie gebruikt?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens14 dagen geleden
Heerlijk om te lezen Gijs, en welkom in de community! Die middagdip komt vaak doordat je lichaam te weinig van die groene voedingsstoffen binnenkrijgt, en een schepje green juice in de ochtend vult dat mooi aan. Fijn dat je vrouw je over de streep trok, slimme vrouw.
wim.196113 dagen geleden
Die dip rond twee uur, man, dat was ik ten voeten uit. Sinds ik 's ochtends mijn green juice neem is dat een stuk minder. En inderdaad minder koffie nodig, dat scheelt 's avonds ook met slapen.