← Terug
Green Juice smaak — hoe maken jullie het lekkerder?
Ik ben begonnen met Green Juice maar vind de smaak puur door water best... groen. Niet vies, maar ook niet lekker. Ik wil het wel volhouden want ik merk dat mijn energie beter is.\n\nHoe nemen jullie het? Hebben jullie tips om de smaak wat leuker te maken?
Reageer
Log in om te reageren.
margot.19751 maanden geleden
Ik doe het door appelsap in plaats van water. Veel lekkerder! Of door een smoothie met banaan en mango.
femke.19941 maanden geleden
Door een smoothie, goed idee! Ga ik morgen proberen met banaan en blauwe bessen.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede tips hier! Een schepje Green Juice door een smoothie is verreweg het lekkerst. Mijn favoriete combi: banaan, handje spinazie, een schepje Green Juice en wat amandelmelk. Dan proef je het groene nauwelijks. Je kunt het ook door vers geperst sinaasappelsap doen. Het belangrijkste is dat je het volhoudt! Meer smoothie-inspiratie.