← Terug
Green Juice tijdens zwangerschap — mag dat?
Ik ben verloskundige en krijg deze vraag regelmatig van cliënten. Mijn korte antwoord is altijd: overleg met je verloskundige of gynaecoloog.\n\nGreen Juice bevat veel goede ingrediënten maar sommige kruidenextracten zijn niet uitgebreid onderzocht bij zwangeren. Beter safe than sorry.\n\nNa de zwangerschap en borstvoeding is het een prima aanvulling om je lichaam weer op te laden. Een schepje door water of een smoothie.\n\nAndere (aanstaande) moeders hier die ervaringen willen delen?
Reageer
Log in om te reageren.
liesbeth.19721 maanden geleden
Goed dat je dit deelt vanuit je expertise! Ik had dezelfde vraag toen ik zwanger was en mijn verloskundige raadde ook aan om even te wachten.
KatjaCallens1 maanden geleden
Heel verstandig advies Yara! Als professioneel zorgverlener geef je precies het goede advies. Wij raden ook altijd aan om bij zwangerschap en borstvoeding eerst de zorgverlener te raadplegen. Na die periode is Green Juice inderdaad een geweldige manier om je lichaam weer aan te vullen. Veel moeders merken dat hun energieniveau flink verbetert. Meer over de voordelen van juicen.
yara.19941 maanden geleden
Bedankt Liesbeth! Ja, voorzichtigheid bij zwangeren is altijd beter. Na de borstvoeding kun je er lekker mee beginnen.