← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door harrie.v15 dagen geleden

Green juice voor het fietsen, merken jullie ook meer energie?

Ik ben 64 en fiets een paar keer per week een flink stuk. Sinds een maand neem ik in de ochtend een glas Turbo Green Juice, een schepje door water, en ik heb het idee dat ik onderweg minder snel inzak. Vooral op dat stuk na een uur, waar ik normaal een dip kreeg, gaat het nu vlotter. Nou ben ik van nature een beetje een scepticus, dus ik vraag me af of het tussen mijn oren zit of dat er echt iets gebeurt. Ik eet verder hetzelfde en train niet anders. Doen anderen hier ook iets met green juice rond het sporten? En nemen jullie het dan ervoor of erna? Benieuwd of mijn ervaring klopt of dat ik mezelf iets wijsmaak.
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.197515 dagen geleden

Ik drink mijn green juice juist na het wandelen en heb ook het idee dat ik langer doorga. Of het placebo is weet ik niet, maar zolang het werkt vind ik het prima. Een schepje door koud water en klaar.

KatjaCallens15 dagen geleden

Leuk om te lezen, Harrie. Dat je na een uur minder inzakt kan goed kloppen, een glas green juice geeft je lijf makkelijk opneembare voedingsstoffen zonder dat het zwaar op de maag ligt. Voor of na het sporten maakt weinig uit, kies wat lekker zit. Meer over energie zonder nog een kop koffie.

harrie.v15 dagen geleden

Dank Katja. Fijn dat het niet alleen tussen mijn oren zit dan. Ik pak hem voortaan gewoon voor de rit, dat zit voor mij het prettigst.

KatjaCallens13 dagen geleden

Even tussendoor: welkom in de community, Christel! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je eigen verhaal te delen of je vragen te stellen, we helpen je graag op weg.