← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door teun.b1 maanden geleden

Koken als energiebron

Sinds ik met pensioen ben kook ik elke dag. Als voormalig chauffeur at ik altijd onderweg en dat was zelden gezond. Nu maak ik verse maaltijden en merk dat ik meer energie heb. Beter eten geeft echt meer energie.
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

aad.b1 maanden geleden

Herkenbaar Teun! Ik was ook bakker en at onderweg veel ongezonds. Nu koken we zelf en het verschil in energie is enorm. Vers eten geeft echt meer kracht dan die kant-en-klaar troep.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi Teun! De overgang van snel eten onderweg naar zelf koken is een van de beste dingen die je kunt doen voor je gezondheid. En een schepje Green Juice in water erbij maakt het compleet. Meer over gezonde voeding

teun.b1 maanden geleden

Precies Aad! Die kant-en-klaar maaltijden mis ik helemaal niet. Zelf koken is zoveel lekkerder en gezonder.