← Terug
Kurkuma en green juice tegen mijn middagdip
Ik heb altijd last van die enorme dip rond een uur of drie 's middags. Vroeger greep ik dan naar koffie of iets zoets, maar dat gaf me een uur later alleen maar meer een leeg gevoel.
Sinds een tijdje begin ik mijn dag met een glas Turbo Green Juice en ik neem mijn Turbo Kurkuma bij het ontbijt, twee per dag. Ik kan niet met zekerheid zeggen wat precies het verschil maakt, maar die middagdip is veel minder heftig geworden. Ik kom de namiddag door zonder dat ik onderuit ga.
Misschien is het ook gewoon dat ik bewuster ben gaan eten en minder suiker neem. Maar het bevalt me goed zo. Herkennen jullie die middagdip ook, en wat doen jullie eraan?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens23 uur geleden
Die middagdip is voor zoveel mensen herkenbaar Petra. Vaak is het een combinatie van suiker eruit en wat meer groen erin, precies wat jij beschrijft. Een goede groene start en kurkuma helpen je bloedsuiker wat stabieler te houden. Fijn dat je die namiddag nu beter doorkomt.
bea.197223 uur geleden
Zo herkenbaar. Ik heb mijn koffie van drie uur vervangen door een glas water met green juice en kom de middag nu veel beter door.