← Terug
Meer energie door buitenlucht
Sinds ik met pensioen ben fiets ik elke ochtend een rondje door de polder. Het verschil is enorm. Ik was altijd moe en hangerig 's ochtends, maar sinds die fietsrondjes voel ik me de hele dag fitter. Frisse lucht en beweging, meer heb je eigenlijk niet nodig.
Reageer
Log in om te reageren.
peter.b1 maanden geleden
Herkenbaar Jan! Ik loop elke dag met de hond en merk hetzelfde. Die eerste frisse lucht in de ochtend doet wonderen. Beter dan elke kop koffie.
KatjaCallens1 maanden geleden
Helemaal waar Jan! Daglicht in de ochtend helpt je biologische klok te resetten en geeft je energie voor de hele dag. Combineer dat met een schepje Green Juice in water voor een extra boost aan voedingsstoffen. Meer over natuurlijke energie
jan.w1 maanden geleden
Met de hond lopen is ook heerlijk! Misschien moeten we een hond nemen haha. Nu fiets ik maar zo missen we dat gezelschap.