← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door wendy.19792 dagen geleden

Sinds ik 's ochtends Turbo Green Juice drink heb ik veel meer fut

Na mijn wandelpost wilde ik nog iets delen wat me echt energie geeft. Ik begin sinds een week of acht elke ochtend met een schepje Turbo Green Juice door een groot glas water. Ik ben geen ontbijt-mens, dus vroeger sloeg ik 's ochtends vaak van alles over en dan zat ik rond een uur of elf met een dip. Sinds ik dit drink merk ik dat die ochtenddip weg is. Ik voel me frisser en haal de ochtend makkelijk door. Het fijne vind ik dat het gewoon lekker is, ik hoef er niks bij te doen. Een schepje door koud water en klaar. Op dagen dat ik haast heb is dat ideaal. Ik combineer het inmiddels met mijn avondwandeling en die twee samen geven me echt het gevoel dat ik beter in mijn vel zit. Drinkt iemand anders dit ook 's ochtends?
12
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.19752 dagen geleden

Wat herkenbaar Wendy! Ik begin ook elke ochtend met een schepje Turbo Green Juice door water en die ochtenddip is bij mij ook verdwenen. Lekker makkelijk als je net als ik geen ontbijt-mens bent.

KatjaCallens2 dagen geleden

Mooi om te lezen dat het bij jullie allebei zo goed werkt! Dat is precies waarom ik er zelf ook elke ochtend mee begin. Voor wie nog twijfelt om te starten: 20 redenen om vandaag te beginnen met juicen.