← Terug
Middagdip aanpakken met green juice en kurkuma
Ik had elke dag rond een uur of twee zon dip dat ik het liefst op de bank zou kruipen. Vroeger greep ik dan naar koffie of iets zoets, maar dat gaf me daarna juist weer een terugval.
Sinds een paar maanden begin ik mijn dag met een schepje Turbo Green Juice door een glas water, en ik neem daarnaast twee per dag van de Turbo Kurkuma. Ik weet niet precies wat wat doet, maar die middagdip is een stuk minder heftig geworden.
Wat mij ook hielp is even naar buiten lopen na de lunch in plaats van meteen weer achter mijn scherm te kruipen. Kleine dingen, maar bij elkaar scheelt het echt.
Doet iemand anders ook iets vasts tegen die middagdip? Ik ben benieuwd naar jullie trucjes.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Slimme aanpak Ingrid, en leuk dat je dat ommetje na de lunch erbij hebt gepakt, beweging en daglicht doen echt iets tegen die dip. De green juice in de ochtend geeft veel mensen een rustiger energieniveau over de dag. Meer ideeen zonder naar koffie te grijpen: 10 manieren om je energie te verhogen zonder koffie.
wendy.19791 maanden geleden
Dat ommetje herken ik, ik loop sinds kort ook een rondje na het eten en dat scheelt me echt die onderuitzak-dip. De green juice in de ochtend is bij mij inmiddels vaste prik.
KatjaCallens1 maanden geleden
En meteen even een warm welkom aan Marga, die zich net bij de community heeft aangesloten. Fijn dat je erbij bent Marga! Voel je vrij om je verhaal te delen of een vraag te stellen, we helpen je graag op weg.