← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door els.19641 maanden geleden

Middagdip te lijf met green juice en kurkuma

Ik zat elke middag rond een uur of twee volledig in een dip. Koffie hielp niet meer en ik viel bijna in slaap achter mijn bureau. Ik ben gaan zoeken naar iets natuurlijks en ben nu een paar weken verder. Ik begin de dag met een schepje Turbo Green Juice door water, en bij het ontbijt neem ik mijn Turbo Kurkuma erbij, twee per dag. Ik weet niet precies wat van wat komt, maar die middagdip is echt veel minder heftig geworden. Ik haal de middag door zonder dat ik naar de derde koffie grijp. Herkent iemand dit? En doen jullie er nog andere dingen bij om de energie op peil te houden overdag?
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ria.19571 maanden geleden

Zo herkenbaar die twee-uur-dip. Ik heb ook de green juice 's ochtends toegevoegd en grijp sindsdien veel minder naar koffie in de middag. De kurkuma erbij ben ik nog niet aan begonnen, maar je maakt me nieuwsgierig.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi dat de green juice ook bij jou de middag lichter maakt Els. Die combinatie met kurkuma bij het ontbijt hoor ik vaker als fijne routine. Voor wie meer natuurlijke energie zoekt zonder extra koffie: tien manieren om je energie te verhogen.