← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door petra.19811 maanden geleden

Middagdip te lijf met green juice en kurkuma

Ik had elke dag rond een uur of drie zo'n enorme inzinking dat ik het liefst op de bank was gaan liggen. Koffie hielp even maar daarna zakte ik nog dieper weg. Ik ben iets anders gaan proberen en het scheelt echt. Nu drink ik rond het middaguur een glas met een schepje Turbo Green Juice erdoor, en ik neem mijn Turbo Kurkuma bij de lunch, twee per dag. Sinds een week of drie is die diepe dip er 's middags gewoon niet meer. Ik voel me stabieler tot in de avond in plaats van dat ik onderuitga. Ik weet niet of het de combinatie is of vooral de green juice, maar voor mij werkt het. Meer tips om zonder extra koffie door de middag te komen vond ik trouwens hier: energie zonder nog een kop koffie. Wie heeft er nog trucjes voor die beruchte middagdip?
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

els.19641 maanden geleden

Die middagdip ken ik maar al te goed. Ik ben ook overgestapt van een derde kop koffie naar iets groens rond het middaguur en het scheelt echt in hoe ik de avond in ga. Kurkuma erbij ga ik ook eens proberen.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi gevonden Petra. Die middagdip komt vaak door een schommeling in je energie na de lunch. Iets groens in plaats van nog een koffie geeft je een stabielere boost. Voor wie meer van dit soort tips wil: energie zonder nog een kop koffie.