← Terug
Middagdip te lijf met green juice in plaats van koffie
Ik had elke middag rond een uur of twee zo'n dip dat ik bijna in slaap viel achter mijn bureau. Vroeger pakte ik dan koffie, maar daar sliep ik s avonds slechter van. Sinds een tijdje neem ik in de ochtend een schepje Turbo Green Juice door water en dat scheelt me echt in dat middaggat.
Ook neem ik twee per dag van de Turbo Kurkuma, meer voor mijn gewrichten, maar ik heb het idee dat de combinatie me sowieso wat energieker houdt. Of dat nou toeval is weet ik niet, maar ik voel me een stuk minder futloos in de namiddag.
Heeft iemand anders dit ook, dat een groene start van de dag beter werkt dan cafeine? Ik ben benieuwd of het bij jullie ook zo uitpakt.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Zo herkenbaar Anja. Die middagdip met koffie te lijf gaan werkt vaak averechts voor je nachtrust. Een groene start geeft veel mensen juist rustigere energie zonder die piek en dal. Leuk dat de combinatie je goed bevalt. Ik verzamelde hier nog wat ideeen: 10 manieren om je energie te verhogen zonder nog een kopje koffie.
henk.brouwer1 maanden geleden
Ik heb koffie in de middag ook geschrapt en voel me s avonds rustiger. Dat groene schepje ga ik ook eens proberen.