← Terug
Middagdip te lijf met green juice in plaats van koffie
Rond een uur of drie zakte ik altijd volledig in. Ik greep dan naar mijn derde of vierde koffie en lag in de avond klaarwakker in bed, dus dat moest anders.
Sinds een week of zes drink ik in plaats van die middagkoffie een glas Turbo Green Juice, gewoon een schepje door koud water. Het gekke is dat ik daar veel stabielere energie van krijg, geen piek en daarna een klap zoals bij koffie.
Ik neem er soms ook mijn kurkuma bij, twee per dag houd ik aan, omdat mijn knieen na het tuinieren nogal eens stijf zijn. Of dat samen werkt weet ik niet, maar ik voel me over het geheel fitter in de middag.
Iemand anders die de middagkoffie heeft ingeruild? En waarvoor dan?
Reageer
Log in om te reageren.
wendy.19791 maanden geleden
Ik heb de middagkoffie ook ingeruild, bij mij voor een glas water met citroen eerst, en later een schepje green juice erdoor. Die stabiele energie herken ik echt.
tania.19671 maanden geleden
Water met citroen als eerste stap, slim bedacht. Ik ga het zo ook eens rustig opbouwen in plaats van in een keer alle koffie schrappen.
KatjaCallens1 maanden geleden
Zo herkenbaar Diana, die koffiepiek en daarna de klap. Een glas Turbo Green Juice geeft veel gelijkmatiger energie omdat je lichaam er anders op reageert dan op cafeine. Ik noem het niet voor niets de energiedrank van moeder natuur.