← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door els.bakker8 dagen geleden

Mijn middagdip is weg sinds ik 's ochtends green juice drink

Ik wil mijn ervaring delen want die middagdip rond een uur of twee was echt mijn vaste vijand. Na de lunch zakte ik altijd in, en dan greep ik naar koffie of iets zoets om de dag door te komen. Sinds een week of acht begin ik mijn ochtend met een schepje Turbo Green Juice door een groot glas water, nog voor het ontbijt. De eerste dagen voelde ik niet meteen verschil, maar na een week of twee merkte ik dat die dip minder werd. Inmiddels haal ik de middag makkelijk zonder extra koffie. Of het puur de green juice is of dat ik daardoor ook bewuster ben gaan eten weet ik niet, maar de combinatie werkt voor mij. En het smaakt gewoon lekker, dus het is een fijn ritueel geworden. Drinken jullie het ook 's ochtends, of juist op een ander moment van de dag?
13
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens7 dagen geleden

Wat een fijn verhaal Els, die middagdip is voor veel leden een dingetje. Green juice in de ochtend geeft mij ook een rustige, stabiele energie zonder die koffiepieken. Voor wie meer wil weten waarom juicen zo werkt: 20 redenen om te beginnen met juicen.

sonja.19727 dagen geleden

Mee eens, sinds ik in de ochtend green juice drink heb ik die scherpe dip ook niet meer. En inderdaad lekker zonder dat je er iets bij hoeft te doen.