← Terug
Ochtendwandeling als energieritueel
Als voormalig bakker stond ik altijd vroeg op. Nu met pensioen loop ik elke ochtend om 6 uur een rondje van 45 minuten. Het geeft me energie voor de hele dag. En ik kom de mooiste dingen tegen: reeën, fazanten, de opkomende zon. Beter dan welke koffie ook.
Reageer
Log in om te reageren.
wim.b1 maanden geleden
Dat klinkt heerlijk Aad! Ik loop ook vroeg maar om 7 uur. Die stilte in de ochtend is zo fijn. En je ziet inderdaad de mooiste dingen als je vroeg gaat.
KatjaCallens1 maanden geleden
Prachtig Aad! Zo'n ochtendwandeling combineert beweging, daglicht en natuur. Drie dingen die je energie en stemming enorm verbeteren. Beter dan elke medicijn. Meer over energie op peil houden
aad.b1 maanden geleden
Die reeën en fazanten zijn het mooiste! Mijn vrouw vraagt altijd wat ik gezien heb als ik thuiskom haha.