← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door aad.b1 maanden geleden

Ochtendwandeling als energieritueel

Als voormalig bakker stond ik altijd vroeg op. Nu met pensioen loop ik elke ochtend om 6 uur een rondje van 45 minuten. Het geeft me energie voor de hele dag. En ik kom de mooiste dingen tegen: reeën, fazanten, de opkomende zon. Beter dan welke koffie ook.
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

wim.b1 maanden geleden

Dat klinkt heerlijk Aad! Ik loop ook vroeg maar om 7 uur. Die stilte in de ochtend is zo fijn. En je ziet inderdaad de mooiste dingen als je vroeg gaat.

KatjaCallens1 maanden geleden

Prachtig Aad! Zo'n ochtendwandeling combineert beweging, daglicht en natuur. Drie dingen die je energie en stemming enorm verbeteren. Beter dan elke medicijn. Meer over energie op peil houden

aad.b1 maanden geleden

Die reeën en fazanten zijn het mooiste! Mijn vrouw vraagt altijd wat ik gezien heb als ik thuiskom haha.