← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door kees.19561 maanden geleden

Op mijn 70e nog elke dag wandelen - mijn geheim

Ik wandel elke dag minstens 5 km, weer of geen weer. Mensen vragen me hoe ik op mijn leeftijd nog zo fit ben. Mijn antwoord: bewegen, goed eten en Turbo Magnesium. Die combinatie houdt me op de been. Soms letterlijk — zonder magnesium had ik meer krampen.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een inspiratie Kees! Elke dag 5 km, weer of geen weer — daar kunnen jongere mensen een voorbeeld aan nemen. Magnesium is inderdaad essentieel voor spierfunctie en krampen voorkomen. Lees ook: 4 manieren voor extra jaren.

kees.19561 maanden geleden

Dankjewel Katja! Die extra jaren neem ik graag mee. Zolang ik kan wandelen ben ik gelukkig.

jan.vermeer1 maanden geleden

Respect Kees! Ik fiets zelf veel maar wandelen is ook geweldig. Met magnesium erbij ben je goed bezig.