Op mijn 79e weer wat meer pit in de middag
Reageer
Log in om te reageren.
Wat fijn om te lezen Greet, ik ben 75 en heb ook last van die middagdip. Ik drink de green juice nu een maand en herken dat je de dag beter doorkomt.
Leuk Truus dat je het ook drinkt! Fijn om te horen dat het bij jou ook helpt. We worden er samen weer wat pittiger van, haha.
Wat een mooi bericht Greet, hier word ik nu blij van. Het is echt nooit te laat om voor je energie te zorgen. Dat schepje green juice in de ochtend is een prachtige gewoonte, zeker in combinatie met je wandelingen. Voor wie meer wil lezen over natuurlijke energie zonder extra koffie: 10 manieren om energie te verhogen.
Zo mooi om te zien dat ook de wat oudere leden hier actief zijn. Ik doe sinds kort hetzelfde en voel me er echt beter bij.
Welkom in de community Kim! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of een vraag te stellen, we helpen je graag verder. Kijk gerust even rond, er staan al heel wat mooie ervaringen tussen waar je vast iets aan hebt.