← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door greet.194718 dagen geleden

Op mijn 79e weer wat meer pit in de middag

Ik ben 79 en moet eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren in de middag vaak helemaal leeg zat. Een dutje deed niet altijd genoeg en koffie wilde ik niet de hele dag door drinken. Mijn schoondochter zette me aan het denken en bracht een pot Turbo Green Juice mee. Elke ochtend roer ik nu een schepje door een glas water. Ik vond het even wennen, maar het smaakt prima en het went snel. Wat me opvalt is dat die middagdip minder diep is geworden. Ik haal de dag beter door zonder dat ik op de bank in slaap val. Of het nu door de green juice komt of doordat ik ook weer wat meer wandel, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar samen werkt het in elk geval. Fijn om hier tussen mensen te zitten die ook met hun gezondheid bezig zijn. Zijn er meer wat oudere leden die green juice drinken?
5
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

truus.195118 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Greet, ik ben 75 en heb ook last van die middagdip. Ik drink de green juice nu een maand en herken dat je de dag beter doorkomt.

greet.194718 dagen geleden

Leuk Truus dat je het ook drinkt! Fijn om te horen dat het bij jou ook helpt. We worden er samen weer wat pittiger van, haha.

KatjaCallens17 dagen geleden

Wat een mooi bericht Greet, hier word ik nu blij van. Het is echt nooit te laat om voor je energie te zorgen. Dat schepje green juice in de ochtend is een prachtige gewoonte, zeker in combinatie met je wandelingen. Voor wie meer wil lezen over natuurlijke energie zonder extra koffie: 10 manieren om energie te verhogen.

greta.195917 dagen geleden

Zo mooi om te zien dat ook de wat oudere leden hier actief zijn. Ik doe sinds kort hetzelfde en voel me er echt beter bij.

KatjaCallens17 dagen geleden

Welkom in de community Kim! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of een vraag te stellen, we helpen je graag verder. Kijk gerust even rond, er staan al heel wat mooie ervaringen tussen waar je vast iets aan hebt.