← Terug
Overgang en energieverlies - herkenbaar?
Naast de opvliegers is het energieverlies het ergste van de overgang. Om 14:00 kan ik al niet meer. Koffie drinken werkt niet meer. Heeft iemand tips? Ik overweeg Green Juice te proberen naast mijn Magnesium.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Marijke, die middagdip tijdens de overgang is heel normaal — je hormonen beïnvloeden je energieniveau enorm. Green Juice is een uitstekende keuze erbij. Een schepje door water rond 13:00 geeft je een natuurlijke boost. In combinatie met je Magnesium heb je een sterke basis. Lees ook: ken jij moeder natuurs energiedrank al.
marijke.19731 maanden geleden
Dankjewel allemaal! Green Juice besteld, ben benieuwd. Die combi met wandelen ga ik ook doen Ria.
ria.vd.berg1 maanden geleden
Ik had hetzelfde tijdens mijn overgang. Green Juice en voldoende water drinken hielpen mij het meest. En af en toe een wandeling in de frisse lucht.
monique.j1 maanden geleden
Veel van mijn patiënten in de overgang hebben baat bij magnesium en groene voeding. Goed dat je er actief mee bezig bent Marijke.