← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door cees.m1 maanden geleden

Pensioen en energie — ineens minder pit

Sinds ik met pensioen ben merk ik dat ik minder energie heb. Ik dacht dat het aan het ouder worden lag maar misschien komt het ook doordat ik minder beweeg dan vroeger op de bouw. Hoe houden andere gepensioneerden hun energie op peil?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

henk.19601 maanden geleden

Ik had precies hetzelfde Cees! Mijn tip: structuur houden. Elke ochtend op dezelfde tijd opstaan en gelijk een rondje fietsen. Dat geeft je energie voor de rest van de dag.

KatjaCallens1 maanden geleden

Herkenbaar Cees. Op de bouw was je de hele dag fysiek bezig, en dan stop je ineens. Je lichaam mist die beweging. Een dagelijkse wandeling of fietsrondje doet wonderen. En een schepje Green Juice in water kan je extra vitamines geven. Tips voor meer energie

cees.m1 maanden geleden

Goeie tip Henk! Die structuur heb ik inderdaad laten varen. Ik ga weer elke ochtend op hetzelfde tijdstip opstaan en een rondje lopen.