← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door raymond.19751 maanden geleden

Tips voor meer energie bij fysiek werk?

Ik ben schilder en werk veel buiten. Merkte de laatste tijd dat ik rond 14:00 echt een dip heb. Koffie helpt even maar daarna word ik nog vermoeider. Zijn er supplementen die echt helpen voor langdurige energie? Geen zin in die energiedrankjes vol suiker.
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Die middagdip herkennen veel mensen, Raymond! Bij fysiek werk verlies je extra mineralen door het zweten. Een combinatie die goed werkt: Turbo Magnesium (2 per dag, 's avonds nemen) voor het spierherstel, en Turbo Green Juice (een schepje door water 's ochtends) voor een natuurlijke energieboost zonder crash. Hier vind je nog 10 manieren voor meer energie zonder koffie. Succes!

remco_19831 maanden geleden

Ik werk in de bouw en had hetzelfde probleem. Green Juice helpt mij echt. Doe een schepje door water in mijn thermosfles en neem het mee. Geen dip meer rond 15:00.

raymond.19751 maanden geleden

Goeie tip met die thermosfles, ga ik ook proberen!