← Terug
Turbo Green Juice in plaats van mijn ochtend zonder ontbijt
Ik wil even mijn ervaring delen, misschien herkent iemand het. Ik ben iemand die 's ochtends eigenlijk nooit trek heeft. Ik rende jarenlang de deur uit met alleen een kop koffie, en tegen een uur of elf zat ik dan met een enorme dip en trek in van alles behalve gezond eten.
Sinds een week of zes begin ik mijn dag met een schepje Turbo Green Juice door een glas water. Het gaat er makkelijk in, ook als ik nog geen honger heb, en ik heb het gevoel dat ik in elk geval iets goeds binnenkrijg voordat de dag echt begint.
Wat me het meest verbaast is dat die ochtenddip een stuk minder erg is geworden. Ik grijp minder snel naar koekjes rond een uur of elf. Ik weet niet of het puur het green juice is of dat ik gewoon bewuster bezig ben, maar het bevalt me goed.
Doen meer mensen hier dit als vervanging van een ontbijt waar ze toch geen zin in hebben? Of nemen jullie er juist iets bij?
Reageer
Log in om te reageren.
coby.196125 dagen geleden
Zo herken ik het, ik heb 's ochtends ook nooit trek. Sinds ik met een schepje green juice door water begin, sla ik dat halfelf-dipje veel beter over. Leuk om te zien dat ik niet de enige ben.
astrid.197525 dagen geleden
Ik doe het ook zo, Coby. Op een drukke ochtend gooi ik het schepje soms door een smoothie met wat fruit, dan heb ik meteen iets in mijn maag. Werkt voor mij prima.
KatjaCallens25 dagen geleden
Mooi hoe je dit hebt aangepakt, Marleen. Voor wie in de ochtend geen hap door de keel krijgt is een schepje Turbo Green Juice door water een fijne manier om toch goed te beginnen. Merk je later op de dag nog een dip, kijk dan ook eens naar je middagmaaltijd. Ik heb een lijstje met manieren om je energie op te krikken zonder extra koffie.