← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door jos.v18 dagen geleden

Turbo Ketose gaf me stabielere energie in de middag

Als man ben ik hier misschien in de minderheid, maar ik lees al een tijdje mee en wilde ook eens iets delen. Ik had elke middag rond een uur of twee een flinke dip, van die momenten dat je bijna in slaap valt achter je bureau. Mijn vrouw gebruikt van alles van Organico en raadde me de Turbo Ketose aan. Ik was nogal sceptisch, maar ik ben het gaan proberen, twee per dag. Na een week of twee merkte ik dat die middagdip minder heftig werd. Ik grijp niet meer automatisch naar koek of een derde koffie. Ik combineer het met wat meer bewegen tussendoor, even een blokje om na de lunch, dus het is vast niet alleen de Ketose. Maar de combinatie werkt voor mij. Iemand anders hier die het voor de energie gebruikt in plaats van puur voor afvallen?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens18 dagen geleden

Welkom Jos, leuk dat je meeleest en nu ook meedoet. Die middagdip herkennen heel veel mensen hier, en het is zeker niet alleen iets voor afvallen. Dat je ook meer beweegt na de lunch helpt natuurlijk mee, mooie combinatie. Ik verzamelde een paar manieren om je energie op te krikken zonder extra koffie: 10 manieren om je energie te verhogen zonder koffie.

jos.v18 dagen geleden

Bedankt voor het welkom Katja. Ik hou het er zeker in, dat blokje om na de lunch ga ik ook volhouden. Voelt goed om er wat aan te doen.

sandra.197918 dagen geleden

Mijn man gebruikt de Turbo Ketose ook puur voor zijn energie overdag, niet om af te vallen. Hij is er net zo enthousiast over. Leuk om weer eens een mannenverhaal te lezen hier.