← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door sanne.19901 maanden geleden

Van 3 koppen koffie naar 1 dankzij Green Juice

Even een update voor wie het interesseert. Ik dronk altijd 3-4 koppen koffie per dag om door de middag te komen. Sinds ik elke ochtend een schepje Green Juice door water roer, merk ik dat ik veel minder trek heb in koffie.\n\nNu drink ik nog 1 kopje 's ochtends, puur omdat ik het lekker vind. De dip rond 15:00 is echt een stuk minder. Ik voel me gelijkmatiger qua energie door de dag heen.\n\nBen nu 5 weken bezig. Benieuwd of anderen dit ook herkennen?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

els.19691 maanden geleden

Dat herken ik! Ik drink nu ook minder koffie. Niet bewust, maar ik heb er gewoon minder behoefte aan. Best bijzonder eigenlijk.

sanne.19901 maanden geleden

Ja precies, het ging bij mij ook vanzelf. Ik miste die koffie niet eens, de behoefte was er gewoon niet meer.

KatjaCallens1 maanden geleden

Super om te lezen Sanne! Die stabielere energie is precies wat veel mensen merken. Green Juice bevat onder andere spirulina en tarwegras, die helpen je lichaam op een gelijkmatige manier van energie te voorzien. Geen pieken en dalen zoals bij koffie. Lees hier meer over de kracht van spirulina.