← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door wendy.19791 maanden geleden

Van drie koppen koffie naar een glas green juice

Klein succesje dat ik even wil delen. Ik heb een drukke baan en twee pubers thuis, en ik hield mezelf al jaren overeind met koffie. Drie koppen voor de middag, en rond drie uur alsnog instorten. In april ben ik op aanraden van een collega met Turbo Green Juice begonnen. Elke ochtend een schepje door koud water, meteen na het opstaan. De eerste dagen vond ik het vooral wennen dat ik iets groens dronk, al smaakt het gelukkig gewoon lekker. Na een week of twee merkte ik dat ik mijn tweede kop koffie vergat. Niet bewust gestopt, gewoon geen behoefte. Die middagdip is nu veel milder, ik kom de dag door zonder dat ik om vier uur naar de koekjestrommel loop. Ik drink nog steeds elke ochtend één kop koffie, want lekker. Maar dat opgejaagde gevoel is weg. Had iemand mij dit een jaar geleden verteld, dan had ik het niet geloofd.
15
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ingrid.19661 maanden geleden

Die middagdip om drie uur, wat herken ik dat. Bij mij scheelde de green juice ook echt, al merk ik het vooral als ik hem een paar dagen oversla. Dan is die dip er ineens weer in volle glorie.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een leuk succesje om te delen Wendy, dank je! En zo herkenbaar, die koffie-carrousel waar je ongemerkt in belandt. Voor wie nog meer wil doen tegen dat energielek: tien manieren om je energie te verhogen zonder extra koffie. En die ene kop koffie omdat het lekker is? Vooral blijven doen.