← Terug
Van halverwege de middag instorten naar de dag doorkomen
Ik werk fulltime en heb daarnaast een gezin, en ik herkende mezelf niet meer in die voortdurende vermoeidheid. Vooral rond een uur of drie 's middags zakte ik volledig in en greep ik naar koffie en iets zoets om door te komen.
Een vriendin gebruikte al langer de Turbo Green Juice en raadde het me aan. Ik drink nu elke ochtend een schepje door een glas water, meteen als ik opsta. Het is fris van smaak en ik hoef er niks bij te doen. In het begin verwachtte ik er weinig van, maar na een week of twee merkte ik dat die middagdip minder heftig werd.
Ik zeg niet dat het toverij is, want ik let ondertussen ook beter op mijn eten en slaap. Maar het is voor mij een makkelijke manier om wat meer groen binnen te krijgen op een drukke dag. En die koffie van drie uur heb ik inmiddels niet meer nodig.
Herkennen jullie die middagdip? En wat helpt jullie eroverheen?
Reageer
Log in om te reageren.
sonja.19725 dagen geleden
Die middagdip is bij mij ook jarenlang vaste prik geweest, inclusief de koek erbij. Sinds ik 's ochtends groen binnenkrijg merk ik dat ik die zoete trek veel minder heb. Herkenbaar verhaal dus.
KatjaCallens5 dagen geleden
Precies dat, een goede ochtend zet de toon voor de rest van de dag. Die middagdip komt vaak door schommelingen in je bloedsuiker, en een vezelrijke start helpt daar echt bij. Mooi dat de Turbo Green Juice voor jullie allebei zo'n verschil maakt. Voor wie meer wil weten heb ik tien manieren om je energie te verhogen zonder koffie opgeschreven.