← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door anja.19741 dagen geleden

Van middagdip naar energie: green juice en kurkuma als duo

Ik wilde even delen wat bij mij goed werkt tegen die beruchte middagdip. Ik zakte elke dag rond een uur of twee helemaal in, en greep dan naar koffie en koek. Sinds een aantal weken begin ik de dag met een schepje Turbo Green Juice door water, en neem ik bij de lunch mijn Turbo Kurkuma (2 per dag). Niet meteen, maar na een week of twee merkte ik dat die dip veel minder werd. Ik weet niet of het de green juice is of de kurkuma of de combinatie, maar ik voel me door de middag heen gewoon stabieler. En ik drink veel minder koffie dan eerst. Herkennen jullie die middagdip ook?
11
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ingrid.197623 uur geleden

Die middagdip ken ik maar al te goed! Sinds ik 's ochtends een schepje green juice door mijn water doe heb ik er ook veel minder last van. Dat constante koffie grijpen rond twee uur is bij mij ook gestopt.

KatjaCallens20 uur geleden

Mooi om te horen van jullie allebei! Die middagdip komt vaak door schommelingen in je bloedsuiker en te weinig groente vroeg op de dag. Een green juice 's ochtends geeft een mooie basis aan groente en de kurkuma ondersteunt je energie. Hier staan de redenen om met juicen te beginnen op een rij: 20 redenen om vandaag te beginnen met juicen.