← Terug
Van middagdip naar de hele dag door, mijn kurkuma-ervaring
Ik had elke middag rond een uur of twee zo'n dip dat ik bijna op mijn bureau in slaap viel. Koffie hielp even maar daarna was ik juist onrustig. Ik wilde van die achtbaan af.
Ik ben twee dingen gaan doen. 's Ochtends een schepje Turbo Green Juice door water, en bij de lunch ben ik de Turbo Kurkuma gaan nemen, twee per dag. Ik had het vooral voor mijn stijve vingers gehaald, maar wat me het meest verraste is dat die middagdip veel minder heftig is geworden.
Het is geen explosie van energie, zo moet je het niet zien. Het is meer dat het dal eruit is. Ik kom nu gelijkmatiger door de dag en heb 's avonds niet meer dat ingestorte gevoel. Na ongeveer een maand merkte ik dat het echt bleef.
Herkent iemand die middagdip? En wat helpt bij jullie, behalve nog meer koffie?
Reageer
Log in om te reageren.
monique.19701 dagen geleden
Die middagdip, oh ja. Bij mij rond half drie en dan een handje koekjes erbij, niet handig. Ik ga je combi eens proberen. Merkte je die dip eerst minder, of pas later?
KatjaCallens22 uur geleden
Mooie ervaring Ingrid, en goede vraag Monique. Die gelijkmatige energie zonder pieken en dalen is precies wat veel mensen met kurkuma en een groene start merken. Geef het een paar weken de tijd. Ik zette de voordelen van kurkuma hier op een rij.