← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door corrie.19631 dagen geleden

Wat geeft jullie echt energie in de namiddag?

Ik heb elke dag rond een uur of drie zo een dip dat ik het liefst op de bank zou kruipen. Vroeger greep ik dan naar koffie en iets zoets, maar dan zit ik s avonds weer te stuiteren en slaap ik slecht. Ik ben op zoek naar iets wat me op een rustigere manier door die namiddag helpt. Ik drink sinds kort soms een schepje Turbo Green Juice door wat water rond die tijd, en dat lijkt te helpen, maar misschien zit dat ook tussen mijn oren. Wat doen jullie tegen die middagdip? Ik hoor graag wat echt werkt, zowel qua eten als supplementen.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 dagen geleden

Die namiddagdip is zo herkenbaar, en je hebt gelijk dat koffie en iets zoets je s avonds opbreken. Een schepje Turbo Green Juice door wat water rond die tijd geeft veel leden een rustigere boost zonder de crash erna. Verder helpt even naar buiten lopen vaak verrassend goed. Meer ideeen verzamelde ik hier: 10 manieren om je energie te verhogen zonder koffie.

sjaan.195821 uur geleden

Bij mij werkt een korte wandeling rond drie uur het beste, gewoon tien minuten om het blok. En een schepje green juice door water in plaats van koek bij de thee. Sinds ik dat doe haal ik het einde van de middag veel makkelijker.